niedziela, 15 maja 2016

MISS MAŁOPOLSKI 2016.

Jak zwykle z dużym opóźnieniem dodaje kolejny post.. Ostatnio udało mi się w końcu nabyć taką lustrzankę jakiej długo szukałam, miejmy nadzieję, że teraz zacznę tutaj coś dodawać znacznie częściej, na różne tematy.. A więc do rzeczy, zaczynam od czegoś o czym wcześniej nie wspominałam praktycznie nikomu, mianowicie - Miss Małopolski 2016 :) Dlaczego o tym piszę? Otóż dostałam się do finału!! I troszkę chciałam napisać jak to wygląda 'od zaplecza', dlatego też tyle czasu nie dodawałam nic :) To teraz od początku.. Dostałam się tam całkowicie chyba przez przypadek, znalazłam na początku roku formularz zgłoszeniowy na jakiejś stronie Krakowa, stwierdziłam że zaryzykuję :D Wysłałam kilka zdjęć i wypełniłam wszystko co było potrzebne, po jakimś czasie nawet zapomniałam o tym, przypomniałam sobie dopiero jak dostałam smsa na początku kwietnia od agencji organizującej konkurs, zaprosili mnie na drugą część castingu do Galerii Krakowskiej, (wiadomo, zdjęcia kłamią, Photoshop i te sprawy, więc lepiej zrobić więcej selekcji) :D stwierdziłam że nie chce mi się jechać i nie będę się tym nawet więcej interesować, na następny dzień dostałam kolejną wiadomość że zostały jeszcze tylko dwa dni w których mogę przyjść na casting, znowu moje zachowanie wyglądało jak pierwszego dnia, w końcu po ostatnim smsie stwierdziłam że pojadę, odbyłam krótką rozmowę z agentką i właścicielką agencji, zostawiłam swoje zdjęcia z danymi i poszłam bez żadnych nadziei na przejście dalej.. 2 maja miały przyjść smsy do dziewczyn które dostały się do finału, oczywiście zero odzewu, czego nawet szczerze mówiąc się spodziewałam, kolejne kilka dni nadal cisza, już oswoiłam się z myślą że to jednak nie dla mnie, 10 maja przyszła wiadomość z informacją że przeszłam do finałów miss, a 14 maja będą robione zdjęcia do folderów i zostanie podpisana umowa! Pojechałam 14 w wyznaczone miejsce, cała w stresie z bólem brzucha z nerwów od rana.. Dojechałam na ustaloną godzinę, weszłam do restauracji w której wszytko miało się odbyć i zaczęło się.. Kilkanaście dużo ładniejszych dziewczyn ode mnie w jednym miejscu.. Zajęłam tylko z mamą stolik i od razu wyszłam 'przewietrzyć się'.. Wróciłam po kilku minutach, wpisałam się na listę i przeszliśmy do drugiej sali spisywać umowę.. Każda z dziewczyn dostała po dwa egzemplarze umowy czyli ok 20 kartek, czytanie każdego punktu i podpunktu zajęło mi z dobrą godzinę, zapoznanie się z zasadami, kontraktem i wszystkimi obowiązkami, karami, wynagrodzeniami.. Po złożeniu z 13 podpisów przyszedł czas oczywiście na pierwsze zdjęcie grupowe, każda dziewczyna w innym stroju, jedne w szpilkach i sukienkach, drugie w trampkach i jeansach, no komedia :D na sam koniec każdej z dziewczyn zrobiono zdjęcie sylwetki i twarzy w koszulce restauracji. Przygotowania do wydarzenia i nauki mają się odbyć 26 maja, trzy dni przygotowań, a na koniec konkurs.. Na pewno pojawi się też wtedy relacja :) Trzymajcie kciuki :*



Zdjęcia w fatalnej jakości, nie dostałam jeszcze oryginalnych więc zapożyczyłam ze strony Gazety Krakowskiej. 

156 komentarzy:

  1. Super gratuluję i życzę sukcesów! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow gratulacje! powodzenia w finale :)
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukcesu! :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wow! powodzenia :)
    ja już obserwuję od dawna liczę na rewanż :)
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę i gratuluję! To musi być mega przeżycie. Powodzenia kochana, ściskam kciuki <3
    Obserwuję <3

    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie ;D i powodzenia;D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Super kochana!!!!! Trzymam kciuki za Ciebie! Mam nadzieję że wygrasz! Z pewnością niesamowite i niezapomniane wrażenia oraz przeżycia! Pozdrawiam ciepło :]

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję kochana ! Czekam na relację z konkursu :) Podobno na takich konkursach panuję niemiła atmosfera, zawistne kobiety czasami potrafią dać się we znaki, powodzenia i bądź twarda ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje i powodzenia! :D

    wikujama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś piękna! Życzę wygrania konkursu! :))
    No i oczywiście gratuluję. http://hdshua.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję! Śliczna jesteś, na pewno wygrasz!
    typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę Ci powodzenia. Nigdy nie wiadomo, co się może zdarzyć :) Jesteś naprawdę ładną dziewczyną!
    Pozdrawiam serdecznie
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę powodzenia ! Piękna z Ciebie kobieta !

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, gratuluję! Nic dziwnego, jesteś naprawdę piękna! <3
    Cudowne były te zdjęcia z postu o wiośnie, prawdziwa pani wiosna!
    Pewnie denerwowałaś się i zżerał Ciebie stres, tak jak każdego.
    Pozdrawiam, blackcoffe-julia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Dostać się do finału to coś dużego! Życzę Ci powodzenia!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę powodzenia! Jesteś na prawdę ładną dziewczyną :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję dostania się do finału i trzymam za Ciebie bardzo mocno kciuki! Powodzenia!
    Pozdrawiam. wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Finał :) no no, ładnie :) Powodzenia w dalszym etapie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Powodzenia w finale, trzymam kciuki! : )

    https://czuprynqa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję i duzo sukcesow ;)
    obserwuje i lcze na rewanz ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje i powodzenia w finale!

    http://aleksandramakota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Na pewno wygrasz! :)
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie ! powodzenia w finale ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję. To normalne, że się dostałaś, takich pięknych dziewczyn tam potrzebują :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dziękuje bardzo kochana <3

      Usuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. O, kurczę! Gratuluję, to wielkie osiągnięcie :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna! Gratuluję i powodzenia życzę :) Uszanowanko!

    OdpowiedzUsuń
  28. gratulacje! no ale czego sie moglas innego spodziewac? ;) jestes naprawde przepiekna kobieta ;)
    pozdrawiam

    w wolnej chwili serdecznie zparaszam na moj blog https://justemsi.blogspot.com/ i do obserwowania mnie na instagramie ;) za wszystko sie odwdzieczam <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Powodzenia! Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. gratuluję i życzę powodzenia :) z chęcią poczytam jak to dalej się potoczyło :D
    Pozdrawiam i jak masz ochotę, to zajrzyj jeszcze kiedyś do mnie :)
    lazurkowasztuka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Jesteś śliczna więc wiadomo ze dojdziesz jak najdalej! :D
    trzymamy wszyscy kciukasy za Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję! :)
    Powodzenia dalej :*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję sukcesu :*

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów! ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow! Na pewno będziesz miała co wspominać za kilka lat :) Gratuluję! Zawsze to jakiś sukces. Masz piękne włosy. Pozdrawiam :)

    Zapraszam na mój ultra kobiecy blog o muzyce:

    gitaraiszpilki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  37. świetny post, ale szkoda, że zdjęcia w słabej jakości :/
    Obserwuję i liczę na uczciwy rewanż
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję i powodzenia! :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  39. jesteś śliczna, masz duże szanse :) to trzymamy kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Masz bardzo ciekawa urode <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Masz potencjał do bycia miss, życzę powodzenia
    Mój blog zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  42. Przepiękna jesteś <3 powodzenia trzymam kciuki ;)

    Mogę prosić o kliknięcie w linki tutaj http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/05/drugie-zamowienie-z-cndirect.html Bardzo mi pomożesz ;) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  43. Życzę powodzenia!
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Wonderful post, love it! :)
    I invite you to my blog, maybe follow for follow? :)

    http://my-product-tests.blogspot.de/

    Irina

    OdpowiedzUsuń
  45. Łoo..gratuluje i powodzenia w finale :))

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy post i mini konkurs
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratuluję dostania się do finału! :)
    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych :*
    http://ewelaina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Wow, wielkie gratulacje ! Nie daj się i o wygraj ! Powodzenia :D

    zycieniegryzie-neatea.blogspot.com
    Pozdrawiam, Neatea xxx

    OdpowiedzUsuń
  48. This is absolutely wonderful!


    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpowiedzUsuń
  49. Greatpost. Well done
    Keep going

    I love your blog.
    Visit mine if you want.
    kisses
    www.welovefur.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Ładna z Ciebie dziewczyna także powodzonka życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetnie, gratuluję, życzę Ci wygranej, z takim wyglądem nie będzie trudno :-) Obserwuje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  52. gratuluję finału! ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  53. Gratuluję finału i życzę wygranej :*
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  54. Grartuluję! :) Obserwujemy?
    Pozdrawiam i zapraszam na:
    www.vvbre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Gratuluję i trzymam kciuki!

    Zapraszam do mnie: https://aureleei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. nic, tylko gratulowac! Na pewno nie było tam samych dziewczyn ładniejszych od Ciebie, one pewnie tak samo myslały o sobie :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  57. łał trzymam kciuki! :)

    Ślę buziaki i zapraszam do mnie! nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Trzymam kciuki.
    Obserwuje i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  59. 3 mamy kciuki - dalszych sukcesow

    OdpowiedzUsuń
  60. Świat należy do odważnych, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Czekam w takim razie na dalsze relacje. Spotkałam już się kiedyś z podobnym wpisem, tam dziewczyna też sporo pisała o zawartości umowy, z tego co pamiętam wiele podpunktów w umowie budziło jej wątpliwości i zastrzeżenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo :) fajnie by bylo znalezc tez wpis ;)

      Usuń
  62. Mam nadzieję, że wszystko poszło po Twojej myśli :)
    Czekam na relacje :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Gratuluję! i życzę powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń